top of page
-
Hoe ziet het behandeltraject er uit?Dwa razy.
-
Jakie są często zadawane pytania?Często zadawane pytania pozwalają szybko odpowiedzieć na ogólne pytania dotyczące Twojej firmy, takie jak „Gdzie można wysłać produkty?”, „Jakie są godziny otwarcia?” lub „Jak mogę zarezerwować usługę?”. Często zadawane pytania ułatwiają użytkownikom poruszanie się po Twojej witrynie i poprawiają jej SEO.
-
Is het behandeltraject voor iedereen hetzelfde?Elk behandeltraject wordt opgesteld op basis van uw intake en uw diagnostiek (onderzoek) en wordt gekenmerkt door persoonlijke doelstellingen. Daarmee is dus elk behandeltraject individueel en uniek.
-
Ik heb geen tijd voor het behandeltraject, is er ook een verkorte vorm?Het behandeltraject heeft een vaste vorm waarin de tijdsinvestering in uzelf vastgesteld wordt op basis van uw persoonlijke doelstellingen en omstandigheden. Hoewel de inhoud van het behandeltraject daarmee per persoon verschilt, is de duur ervan ongeveer voor iedereen gelijk. Dit komt met name doordat de verschillende leerprocessen en aanpassingen gemiddeld genomen een bepaalde tijd nodig hebben, namelijk tussen de twaalf en zestien weken.
-
Is het behandeltraject in andere talen dan Nederlands beschikbaar?Ja. Indien in blijkt dat er sprake is van een taalbarrière waardoor de zorg niet geleverd kan worden op een gepaste manier, kan in overleg een tolk worden ingezet. De organisatie die zich inzet voor de kwaliteit van medische zorg en volksgezondheid (KNMG) zegt hierover het volgende: "Voor goede zorg hebben artsen en andere zorgverleners behoefte aan een ruimere inzet van professionele tolken, zo bleek al eerder ook uit NIVEL-onderzoek (2016). Het gaat dan met name om situaties waarin de patiënt onvoldoende Nederlands spreekt, de aard van de zorgvraag een professionele tolk vereist en de patiënt aantoonbaar geen professionele tolk kan betalen. Deze patiënten lopen extra gezondheidsrisico’s zonder tolk, evenals de samenleving als geheel, bijvoorbeeld bij besmettelijke ziektes. Daarnaast leiden misverstanden tot extra zorggebruik en dus tot extra kosten." (https://www.knmg.nl/advies-richtlijnen/dossiers/tolken-in-de-zorg#:~:text=De%20tolkenregeling%20beperkte%20zich%20sinds,rekening%20worden%20gebracht%20bij%20zorgverzekeraars.)
-
Jak mogę edytować lub usunąć tytuł?Możesz dostosować tytuł najczęściej zadawanych pytań w układach. Jeśli nie chcesz wyświetlać tytułu, możesz go łatwo wyłączyć w sekcji „Informacje”.
-
Jak dodać nowe pytanie i odpowiedź?Wykonaj następujące kroki, aby dodać nowe często zadawane pytania: Kliknij przycisk „Zarządzaj pytaniami” W panelu swojej witryny kliknij „Dodaj pytanie” i dodaj nowe pytanie i odpowiedź Każde nowe pytanie musi być przypisane do kategorii Następnie kliknij „Zapisz”, a następnie „Publikuj”. Zawsze możesz edytować swoje pytania i odpowiedzi, zmienić kolejność i wybrać inne kategorie.
-
Czy mogę dodać obraz, film lub gif do moich pytań?Tak. Aby dodać multimedia, wykonaj następujące kroki: Przejdź do ustawień aplikacji Kliknij „Zarządzaj pytaniami” Utwórz lub wybierz pytanie, do którego chcesz dodać multimedia Podczas edytowania odpowiedzi kliknij ikonę filmu, obrazu lub GIF-a Dodaj multimedia ze swojej biblioteki i kliknij „Zapisz”.
-
Waar kan ik een klacht melden?Hoewel Spine haar uiterste best doet om u van gepaste zorg te voorzien, kan het voorkomen dat u het onverhoopt oneens bent met de gang van zaken. Wanneer u een klacht heeft over de dienstverlening of een medewerker van Spine, dan geldt een vast protocol: 1. U kunt deze klacht altijd bespreekbaar maken bij een van uw behandelaren. 2. U (of uw behandelaar) kunt uw klacht melden bij de klachtenfunctionaris van Spine. Dit kunt u doen door een mail te sturen naar info@spine.nl ter attentie van "de klachtenfunctionaris". 3. Indien uw klacht niet goed is opgelost, kunt u uw klacht kenbaar maken bij de Geschillencommissie Zorg. (https://www.degeschillencommissiezorg.nl/komt-u-niet-tot-een-oplossing/)
-
Is er wachttijd?Er is geen wachttijd voor de intake bij Spine. Dat betekent dat u dezelfde week en vaak nog dezelfde dag terecht kunt. Voor het starten van het behandeltraject kan een wachttijd bestaan, hiervan worden de actuele wachttijden op onze website aangegeven.
-
Waar moet ik me ziek melden?Dit kunt u telefonisch (076-5223353), bij voorkeur zo vroeg mogelijk, bij het secretariaat of uw behandelaar doen.
-
Is er een voorbeeld van een pijndagboek beschikbaar?Jazeker. Hier kunt u een voorbeeld downloaden. Er zijn diverse voorbeelden online te vinden en ook apps (vaak tegen betaling).
bottom of page